Grąžinimai – pretenzijos ir keitimai
Pageidaujant grąžinti įsigytas prekes Focus Nordic, privaloma laikytis šių reikalavimų:
- Prašymai grąžinti turi būti pateikti naudojantis ir patvirtinti Focus Nordic
- Nepriimami tinkamai veikiantys gaminiai, išskyrus atvejus, kai Focus Nordic išsiunčia kitą, nei buvo pasirinktas, gaminį
- Grąžinami gaminiai niekada neturi būti tiesiogiai perduodami Focus Nordic atstovams
- Jeigu gaminys grąžinamas negavus Focus Nordic sutikimo, taikomas mokestis už grąžinamo gaminio siuntimą
- Pretenzijos dėl defektų ir (arba) atsiųsto kito, nei buvo pasirinktas, gaminio, turi būti pateikiamos per 8 dienas nuo gavimo datos
Gabenimo metu atsiradę pažeidimai
Jeigu gabenimo metu prekė buvo pažeista:
- Praneškite apie pažeidimus tiesiogiai siuntą pristačiusiam vairuotojui, ir įsitikinkite, kad pažeidimas buvo tinkamai užfiksuotas. Tai būtina atlikti prieš pasirašant siuntos gavimo dokumentus.
- Užfiksuokite siuntos pažeidimus nuotraukose
- Pretenziją siųskite el. paštu [email protected], pateikite pažeidimų aprašymą, siuntos numerį, sąskaitos faktūros numerį ir pridėkite pažeidimą įrodančius dokumentus
- Pakuotę išsaugokite tolimesniam tyrimui.